Interaktywne narzędzie do przygotowania i prowadzenia postępowań poniżej 130 tys. zł netto

Narzędzie, które kompleksowo prowadzi przez cały proces postępowania – od jego przygotowania, aż do wyboru wykonawcy zgodnie z wymogami przypisów przy zachowaniu pełnej kontroli nad przygotowaniem i przebiegiem postępowania.

Program dostosowany do wymogów elektronizacji - umożliwia elektroniczny obieg dokumentów w ramach zamówień publicznych (m.in. złożenie oferty i pełną komunikację wykonawcy z zamawiającym) oraz prowadzenie cyfrowego archiwum zamówień publicznych.

Produkt został stworzony we współpracy z prawnikami z Wielkopolskiej Grupy Prawniczej.

Kto może korzystać z programu?

  • Zamawiający (przygotowanie i prowadzenie postępowania)
  • Wykonawcy (składanie ofert, komunikacja z Zamawiającym)

Przykładowe funkcjonalności programu

Dofinansowanie ze środków zewnętrznych

Zdjęcie 2 z 8

Przygotuj kompletną dokumentację zamówienia i prowadź postępowanie w bezpieczny i intuicyjny sposób!

W ramach programu Asystent Postępowania użytkownicy mogą przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia podprogowego za pośrednictwem naszej platformy oraz dodatkowo przygotować odpowiednią kompletną dokumentację do takich zamówień, np.:

  • dokument ustalenia wartości zamówienia,
  • zaproszenie do negocjacji, ogłoszenie o przetargu, czy zapytanie ofertowego.

W Asystencie Postępowania proponujemy użytkownikom, jak powinna wyglądać treść zaproszenie do negocjacji, ogłoszenie o przetargu czy zapytanie ofertowego! To pierwsze tego typu na rynku, tak kompleksowe, rozwiązanie – nasz klient nie dostaje szablonu dokumentu, tylko gotową dokumentację do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia podprogowego.

Natomiast po przygotowaniu dokumentów zamówienia klient może za pośrednictwem naszej platformy przeprowadzić postępowanie i wybrać wykonawcę.

Korzyści:

  • Ogłoszenie o przetargu, zapytanie ofertowe czy opis potrzeb i wymagań tworzone są interaktywnie krok po kroku – dzięki czemu dokumenty zamówienia zawierają wszystkie wymagane elementy i są przygotowywane w ten sam sposób;
  • Użytkownik może projektować niezbędne wykazy (np. wykaz usług, robót budowlanych, czy dostaw) – wybierając w programie odpowiednie elementy, które chce wprowadzić do wykazów lub formularza, bez konieczności samodzielnego tworzenia dokumentu;
  • Innowacyjne narzędzie ustalania kryteriów oceny ofert – rozwiązanie umożliwia wprowadzenie niemal każdego kryterium, które ma wymierny charakter (a zatem jest kryterium bezpiecznym);
  • Program jest intuicyjny i prosty w obsłudze, co daje komfort oraz bezpieczeństwo w pracy nad treścią ogłoszenia o przetargu, zapytania ofertowego czy opisu potrzeb i wymagań;
  • Aktualność norm i przepisów – w programie na bieżąco dodawane są nowe elementy wpływające na jakość przygotowanej dokumentacji;
  • Program jest w pełni dostosowany do wymogów elektronizacji;
  • Automatyczne wskazanie błędów i braków – program reaguje na pojawiające się w dokumentacji błędy i zapewnia bezpieczeństwo w pracy z zamówieniami.

Wybrane artykuły z bloga dotyczące postępowań regulaminowych

  • Jak przygotować regulamin udzielania zamówień podprogowych?

    Co zrobić żeby zamawiający mógł efektywnie udzielać zamówień w granicach prawa?
  • Tryby udzielania zamówień podprogowych (o wartości poniżej 130 tys. zł. netto)

    Udzielanie zamówień podprogowych może następować poprzez zastosowanie niektórych trybów przewidzianych w p.z.p....

Odbierz darmowy dostęp DEMO

    Stwórz swoje pierwsze postępowanie za darmo!

    Dzięki wersji demonstracyjnej programu Asystent Postępowania ważnej przez 14 dni przetestujesz program i wygenerujesz wszystkie niezbędne dokumenty.

    UWAGA! dostęp do modułu składania ofert dla WYKONAWCÓW jest bezpłatny!

    Aby otrzymać dostęp do platformy wystarczy wypełnić poniższy formularz i zaznaczyć zgodę na zapisanie się do newslettera*.

    * w newsletterze wyłącznie rzetelne informacje związane z Pzp
    * Możliwość usunięcia subskrypcji w dowolnym momencie