Platforma zakupowa do prowadzenia zamówień publicznych

Inteligentne narzędzie do prowadzenia postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (PZP) oraz o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, w pełni dostosowane do wymogów elektronizacji.

Umożliwia m.in. elektroniczny obieg dokumentów w ramach zamówień publicznych (np. złożenie oferty i pełną komunikację wykonawcy z zamawiającym) oraz prowadzenie odpowiedniego cyfrowego archiwum zamówień.

Produkt został stworzony we współpracy z prawnikami z Wielkopolskiej Grupy Prawniczej.

W Asystencie Postępowania użytkownicy mogą w sposób intuicyjny i bezpieczny prowadzić postępowania przetargowe w ramach:

Przykładowe funkcjonalności programu

Transfer postępowania przygotowanego z aplikacji

Zdjęcie 1 z 10

Prowadź postępowanie w bezpieczny i intuicyjny sposób!

  • Asystent Postępowania to napisana przez profesjonalistów inteligentna aplikacja, która poprowadzi krok po kroku przez cały proces prowadzenia postępowania o udzielanie zamówienia
  • Zabezpiecza przed ryzykiem popełnienia błędu
  • Informuje o ewentualnych lukach w dokumentacji, policzy kwoty, przypomni o załącznikach i terminach
  • Program został przygotowany przez prawników kancelarii Wielkopolska Grupa Prawnicza
  • Jedyne takie narzędzie dostępne na rynku zamówień publicznych

Kto może korzystać z programu?

  • Zamawiający (przygotowanie i prowadzenie postępowania)
  • Wykonawcy (składanie ofert, komunikacja z Zamawiającym)

Dlaczego Asystent Postępowania?

  • Program jest prosty w obsłudze
    Program jest prosty w obsłudze i intuicyjny, dzięki czemu użytkownik jest w stanie płynnie przebrnąć przez cały proces prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (PZP), zasadą konkurencyjności czy o wartości poniżej 130 000,00 zł netto (poza ustawą PZP) przy zachowaniu pełnej kontroli nad przebiegiem postępowania.
  • Program dostosowany jest do wymogów elektronizacji, umożliwiając m.in. złożenie oferty i pełną komunikację wykonawcy z zamawiającym, elektroniczny obieg dokumentów w ramach zamówień publicznych oraz prowadzenie cyfrowego archiwum zamówień publicznych.
  • Wypełniając formularze
    Zespół Asystenta Postępowania tworzą prawnicy Wielkopolskiej Grupy Prawniczej, od lat zajmujący się tematyką zamówień publicznych oraz wyspecjalizowana grupa informatyków, zapewniająca wsparcie techniczne naszym klientom

Wybrane filmy instruktażowe

  • Składanie oferty w Asystencie Postępowania

  • Jak przygotować SWZ w Asystencie Postępowania

Odbierz bezpłatną konsultację

    Jeżeli masz pytania, chciałbyś zapoznać się z narzędziem lub odbyć indywidualną konsultację, zostaw swoje dane!

    Nasz specjalista ds produktu skontaktuje się z Tobą, aby umówić spotkanie online.

    * w newsletterze wyłącznie rzetelne informacje związane z Pzp
    * Możliwość usunięcia subskrypcji w dowolnym momencie