Platforma zakupowa do prowadzenia zamówień publicznych

Inteligentne narzędzie do prowadzenia postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (PZP) oraz o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, w pełni dostosowane do wymogów elektronizacji.

Umożliwia m.in. elektroniczny obieg dokumentów w ramach zamówień publicznych (np. złożenie oferty i pełną komunikację wykonawcy z zamawiającym) oraz prowadzenie odpowiedniego cyfrowego archiwum zamówień.

Produkt został stworzony we współpracy z prawnikami z Wielkopolskiej Grupy Prawniczej.

W Asystencie Postępowania użytkownicy mogą w sposób intuicyjny i bezpieczny prowadzić postępowania przetargowe w ramach:

Przykładowe funkcjonalności programu

Transfer postępowania przygotowanego z aplikacji

Zdjęcie 1 z 10

Prowadź postępowanie w bezpieczny i intuicyjny sposób!

  • Asystent Postępowania to napisana przez profesjonalistów inteligentna aplikacja, która poprowadzi krok po kroku przez cały proces prowadzenia postępowania o udzielanie zamówienia
  • Zabezpiecza przed ryzykiem popełnienia błędu
  • Informuje o ewentualnych lukach w dokumentacji, policzy kwoty, przypomni o załącznikach i terminach
  • Program został przygotowany przez prawników kancelarii Wielkopolska Grupa Prawnicza
  • Jedyne takie narzędzie dostępne na rynku zamówień publicznych

Kto może korzystać z programu?

  • Zamawiający (przygotowanie i prowadzenie postępowania)
  • Wykonawcy (składanie ofert, komunikacja z Zamawiającym)

Dlaczego Asystent Postępowania?

  • Program jest prosty w obsłudze
    Program jest prosty w obsłudze i intuicyjny, dzięki czemu użytkownik jest w stanie płynnie przebrnąć przez cały proces prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (PZP), zasadą konkurencyjności czy o wartości poniżej 130 000,00 zł netto (poza ustawą PZP) przy zachowaniu pełnej kontroli nad przebiegiem postępowania.
  • Program dostosowany jest do wymogów elektronizacji, umożliwiając m.in. złożenie oferty i pełną komunikację wykonawcy z zamawiającym, elektroniczny obieg dokumentów w ramach zamówień publicznych oraz prowadzenie cyfrowego archiwum zamówień publicznych.
  • Wypełniając formularze
    Zespół Asystenta Postępowania tworzą prawnicy Wielkopolskiej Grupy Prawniczej, od lat zajmujący się tematyką zamówień publicznych oraz wyspecjalizowana grupa informatyków, zapewniająca wsparcie techniczne naszym klientom

Wybrane filmy instruktażowe

  • Składanie oferty w Asystencie Postępowania

  • Jak przygotować SWZ w Asystencie Postępowania

Twórcy programu

Asystent Postępowania został stworzony przez prawników z Wielkopolskiej Grupy Prawniczej, znających praktyczne aspekty zamówień publicznych oraz wyspecjalizowanej grupy informatyków. Dzięki swojej wiedzy eksperci mogą natychmiast reagować na potrzeby klientów i rozbudowywać system w taki sposób, by stawał się coraz lepszy.

Prawnicy z Wielkopolskiej Grupy Prawniczej są konsultantami infolinii Wolters Kluwer Polska SA oraz autorami komentarzy m.in. dla dziennika Rzeczpospolita w zakresie zamówień publicznych. Ponadto współpracują z wieloma prestiżowymi klientami i urzędami, w tym z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
  • Paweł Sendrowski

    Paweł Sendrowski

    Radca prawny, wspólnik zarządzający w Wielkopolskiej Grupie Prawniczej Maźwa, Sendrowski i Wspólnicy sp. k.
    Specjalizuje się w kilku powiązanych ze sobą dziedzinach prawa: zamówieniach publicznych, dyscyplinie finansów publicznych oraz w zakresie prawidłowego wydatkowania środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej. Zamówieniami publicznymi zawodowo zajmuje się od 2006 roku. Jest autorem komentarzy „Zamówienia tego samego rodzaju. Prawidłowe szacowanie wartości zamówienia” oraz „Procedury wydatkowania środków unijnych w perspektywie finansowej na lata 2014 – 2020” Komentuje zagadnienia związane z zamówieniami publicznymi m.in. dla Wolters Kluwer S.A. Z ramienia Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego prowadzi kontrolę postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym środków z Unii Europejskiej. W kręgu jego zainteresowań są również zamówienia udzielane przez podmioty działające w ramach Organizacji Narodów Zjednoczonych.
    Pracę nad programem do obsługi zamówień publicznych zaczął już w 2013 r., tworząc program E-Publiczny Doradca (program Asystent Postępowania jest jego kontynuacją). Prowadzi również szkolenia dotyczące prawa zamówień publicznych, udzielania zamówień podprogowych oraz zasady konkurencyjności, m.in. dla Wolters Kluwer S.A., Wielkopolskiego Ośrodka Kształcenia i Studiów Samorządowych, czy Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej. Jest współautorem bloga poświęconego tematyce prawa zamówień publicznych oraz tematyce wydatkowania środków unijnych (www.postepowania.pl lub www.pzp.wgpr.pl).
  • Łukasz Strzeżyński

    Łukasz Strzeżyński

    Starszy specjalista ds. zamówień publicznych.
    Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Wydziału Prawa i Administracji. Ukończył również podyplomowe studia na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu w zakresie zamówień publicznych. Zagadnieniem zamówień publicznych od strony praktycznej zajmuje się już od ponad 4 lat z punktu widzenia tak zamawiających, jak i wykonawców. W kancelarii Wielkopolska Grupa Prawnicza zajmuje się zarówno prowadzeniem na rzecz klientów kancelarii postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, jak również doradztwem w tym zakresie. Współuczestniczy w obsłudze Ministerstwa Rozwoju z zakresu prawa zamówień publicznych.
  • Nikita Mitar

    Nikita Mitar

    Doradca ds. produktu.
    Ukończył studia na Białoruskim Uniwersytecie Państwowym w Mińsku (Białoruś) ze specjalnością dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Zajmuje się rozwojem projektu "Asystent Postępowania" – programu informatycznego przeznaczonego do przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz sprzedażą i pracą z klientami w tym zakresie. Jest także odpowiedzialny za kontakt z jednostkami budżetowymi w zakresie udostępniania informacji publicznej.

Odbierz bezpłatną konsultację

    Jeżeli masz pytania, chciałbyś zapoznać się z narzędziem lub odbyć indywidualną konsultację, zostaw swoje dane!

    Nasz specjalista ds produktu skontaktuje się z Tobą, aby umówić spotkanie online.

    * w newsletterze wyłącznie rzetelne informacje związane z Pzp
    * Możliwość usunięcia subskrypcji w dowolnym momencie