Interaktywne narzędzie do przygotowania dokumentacji przetargowej
Inteligentne narzędzie w pełni dostosowane do wymogów elektronizacji służące do przygotowania kompletnej dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (PZP), zasadą konkurencyjności oraz do postepowań o wartości poniżej 130 000,00 zł netto.
Umożliwia m.in. elektroniczny obieg dokumentów w ramach zamówień publicznych oraz prowadzenie odpowiedniego cyfrowego archiwum zamówień.
Produkt został stworzony we współpracy z prawnikami z Wielkopolskiej Grupy Prawniczej.
W Asystencie Postępowania użytkownicy mogą w sposób intuicyjny i bezpieczny przygotować kompletną oraz prawidłową dokumentację przetargową w ramach:
Przygotuj kompletną dokumentację zamówienia w bezpieczny i intuicyjny sposób!
Dzięki Asystentowi Postępowania spać spokojnie mogą nie tylko pracownicy z działów zamówień, ale i ich przełożeni.
- To napisana przez profesjonalistów inteligentna aplikacja, która poprowadzi cię za rękę przez cały proces przygotowania dokumentacji w ramach postępowania.
- Zabezpieczy cię przed ryzykiem popełnienia błędu.
- Poinformuje o ewentualnych lukach w dokumentacji, policzy kwoty, przypomni o załącznikach i terminach.
- Została przygotowana przez prawników kancelarii Wielkopolska Grupa Prawnicza.
- Nie da się jej porównać z żadnym programem dostępnym na rynku.
Kto może korzystać z programu?
- Zamawiający (przygotowanie i prowadzenie postępowania)
- Wykonawcy (składanie ofert, komunikacja z Zamawiającym)
- Beneficjenci środków unijnych tworzący zapytania ofertowe (przygotowanie i prowadzenie postępowania, również dla innych podmiotów)
Dlaczego Asystent Postępowania?
-
Program jest prosty w obsłudze i intuicyjny, dzięki czemu użytkownik jest w stanie płynnie przebrnąć przez cały proces przygotowania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą PZP, zasadą konkurencyjności czy o wartości poniżej 130 000,00 zł netto przy zachowaniu pełnej kontroli nad przebiegiem postępowania.
-
Wypełniając formularze danymi dotyczącymi konkretnego postępowania, użytkownik otrzymuje gotowe do pobrania dokumenty (takie jak: specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami (wykaz osób, wykaz zdolności technicznych lub zawodowych itp.), dokument z ustalenia wartości zamówienia, wymagane oświadczenia pracowników zamawiającego.
-
Program reaguje na pojawiające się w dokumentacji błędy zapewniając bezpieczeństwo w pracy z zamówieniami.
-
W programie na bieżąco dodawane są nowe elementy wpływające na jakość przygotowanej dokumentacji.
-
Program dostosowany jest do wymogów elektronizacji, umożliwiając m.in. złożenie oferty i pełną komunikację wykonawcy z zamawiającym, elektroniczny obieg dokumentów w ramach zamówień publicznych oraz prowadzenie cyfrowego archiwum zamówień publicznych.
-
Zespół Asystenta Postępowania tworzą prawnicy Wielkopolskiej Grupy Prawniczej, od lat zajmujący się tematyką zamówień publicznych oraz wyspecjalizowana grupa informatyków, zapewniająca wsparcie techniczne naszym klientom.
Wybrane filmy instruktażowe
-
Narzędzia cyfrowe Aaystenta Postępowania
-
Postępowania bagatelne w AP - szkolenie