Narzędzie do przygotowania i prowadzenia postępowań
Jedyne tak kompleksowe rozwiązanie na rynku.
Dzięki Asystentowi Postępowania spać spokojnie mogą nie tylko pracownicy z działów zamówień, ale i ich przełożeni.
- To nie jest tylko edytor do tworzenia dokumentów! (choć pozwala wygenerować wszystkie dokumenty)
- To napisana przez profesjonalistów inteligentna aplikacja, która poprowadzi cię za rękę przez cały proces prowadzenia postępowania
- Zabezpieczy cię przed ryzykiem popełnienia błędu
- Poinformuje o ewentualnych lukach w dokumentacji, policzy kwoty, przypomni o załącznikach i terminach
- Została przygotowana przez prawników kancelarii Wielkopolska Grupa Prawnicza
- Nie da się jej porównać z żadnym programem dostępnym na rynku
Kto może korzystać z programu?
- Zamawiający (przygotowanie i prowadzenie postępowania)
- Wykonawcy (składanie ofert, komunikacja z Zamawiającym)
- Beneficjenci środków unijnych tworzący zapytania ofertowe (przygotowanie i prowadzenie postępowania, również dla innych podmiotów)
Dlaczego Asystent Postępowania?
-
Program jest prosty w obsłudze i intuicyjny, dzięki czemu użytkownik jest w stanie płynnie przebrnąć przez nowe procedury Prawa zamówień publicznych (dalej Pzp) przy zachowaniu pełnej kontroli nad prowadzonym postępowaniem
-
Zapewnia narzędzia do prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
-
Wypełniając formularze danymi dotyczącymi konkretnego postępowania, użytkownik otrzymuje gotowe do pobrania dokumenty (takie jak: specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami (wykaz osób, wykaz zdolności technicznych lub zawodowych itp.), dokument z ustalenia wartości zamówienia, wymagane oświadczenia pracowników zamawiającego
-
System jest dostosowany do wymogów elektronizacji (umożliwia złożenie oferty oraz pełną komunikację wykonawcy z zamawiającym)
-
Zespół Asystenta Postępowania tworzą prawnicy Wielkopolskiej Grupy Prawniczej, od lat zajmujący się tematyką zamówień publicznych oraz wyspecjalizowana grupa informatyków, zapewniająca wsparcie techniczne naszym klientom
Wybrane filmy instruktażowe
-
Składanie oferty w Asystencie Postępowania
-
Jak przygotować SWZ w Asystencie Postępowania
Twórcy programu
Asystent Postępowania został stworzony przez prawników z Wielkopolskiej Grupy Prawniczej, znających praktyczne aspekty zamówień publicznych oraz wyspecjalizowanej grupy informatyków. Dzięki swojej wiedzy eksperci mogą natychmiast reagować na potrzeby klientów i rozbudowywać system w taki sposób, by stawał się coraz lepszy.
Prawnicy z Wielkopolskiej Grupy Prawniczej są konsultantami infolinii Wolters Kluwer Polska SA oraz autorami komentarzy m.in. dla dziennika Rzeczpospolita w zakresie zamówień publicznych. Ponadto współpracują z wieloma prestiżowymi klientami i urzędami, w tym z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
-
Paweł Sendrowski
Radca prawny, wspólnik zarządzający w Wielkopolskiej Grupie Prawniczej Maźwa, Sendrowski i Wspólnicy sp. k.Specjalizuje się w kilku powiązanych ze sobą dziedzinach prawa: zamówieniach publicznych, dyscyplinie finansów publicznych oraz w zakresie prawidłowego wydatkowania środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej. Zamówieniami publicznymi zawodowo zajmuje się od 2006 roku. Jest autorem komentarzy „Zamówienia tego samego rodzaju. Prawidłowe szacowanie wartości zamówienia” oraz „Procedury wydatkowania środków unijnych w perspektywie finansowej na lata 2014 – 2020” Komentuje zagadnienia związane z zamówieniami publicznymi m.in. dla Wolters Kluwer S.A. Z ramienia Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego prowadzi kontrolę postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym środków z Unii Europejskiej. W kręgu jego zainteresowań są również zamówienia udzielane przez podmioty działające w ramach Organizacji Narodów Zjednoczonych.
Pracę nad programem do obsługi zamówień publicznych zaczął już w 2013 r., tworząc program E-Publiczny Doradca (program Asystent Postępowania jest jego kontynuacją). Prowadzi również szkolenia dotyczące prawa zamówień publicznych, udzielania zamówień podprogowych oraz zasady konkurencyjności, m.in. dla Wolters Kluwer S.A., Wielkopolskiego Ośrodka Kształcenia i Studiów Samorządowych, czy Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej. Jest współautorem bloga poświęconego tematyce prawa zamówień publicznych oraz tematyce wydatkowania środków unijnych (www.postepowania.pl lub www.pzp.wgpr.pl). -
Łukasz Strzeżyński
Starszy specjalista ds. zamówień publicznych.Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Wydziału Prawa i Administracji. Ukończył również podyplomowe studia na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu w zakresie zamówień publicznych. Zagadnieniem zamówień publicznych od strony praktycznej zajmuje się już od ponad 4 lat z punktu widzenia tak zamawiających, jak i wykonawców. W kancelarii Wielkopolska Grupa Prawnicza zajmuje się zarówno prowadzeniem na rzecz klientów kancelarii postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, jak również doradztwem w tym zakresie. Współuczestniczy w obsłudze Ministerstwa Rozwoju z zakresu prawa zamówień publicznych. -
Nikita Mitar
Doradca ds. produktu.Ukończył studia na Białoruskim Uniwersytecie Państwowym w Mińsku (Białoruś) ze specjalnością dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Zajmuje się rozwojem projektu "Asystent Postępowania" – programu informatycznego przeznaczonego do przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz sprzedażą i pracą z klientami w tym zakresie. Jest także odpowiedzialny za kontakt z jednostkami budżetowymi w zakresie udostępniania informacji publicznej.