Interaktywne narzędzie do przygotowania i prowadzenia postępowań poniżej 130 tys. zł netto

Narzędzie, które kompleksowo prowadzi przez cały proces postępowania – od jego przygotowania, aż do wyboru wykonawcy zgodnie z wymogami przypisów przy zachowaniu pełnej kontroli nad przygotowaniem i przebiegiem postępowania.
Program dostosowany do wymogów elektronizacji - umożliwia elektroniczny obieg dokumentów w ramach zamówień publicznych (m.in. złożenie oferty i pełną komunikację wykonawcy z zamawiającym) oraz prowadzenie cyfrowego archiwum zamówień publicznych.
Produkt został stworzony we współpracy z prawnikami z Wielkopolskiej Grupy Prawniczej.
Program dostosowany do wymogów elektronizacji - umożliwia elektroniczny obieg dokumentów w ramach zamówień publicznych (m.in. złożenie oferty i pełną komunikację wykonawcy z zamawiającym) oraz prowadzenie cyfrowego archiwum zamówień publicznych.
Produkt został stworzony we współpracy z prawnikami z Wielkopolskiej Grupy Prawniczej.
Kto może korzystać z programu?
- Zamawiający (przygotowanie i prowadzenie postępowania)
- Wykonawcy (składanie ofert, komunikacja z Zamawiającym)
Przygotuj kompletną dokumentację zamówienia i prowadź postępowanie w bezpieczny i intuicyjny sposób!
W ramach programu Asystent Postępowania użytkownicy mogą przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia podprogowego za pośrednictwem naszej platformy oraz dodatkowo przygotować odpowiednią kompletną dokumentację do takich zamówień, np.:
- dokument ustalenia wartości zamówienia,
- zaproszenie do negocjacji, ogłoszenie o przetargu, czy zapytanie ofertowego.
W Asystencie Postępowania proponujemy użytkownikom, jak powinna wyglądać treść zaproszenie do negocjacji, ogłoszenie o przetargu czy zapytanie ofertowego! To pierwsze tego typu na rynku, tak kompleksowe, rozwiązanie – nasz klient nie dostaje szablonu dokumentu, tylko gotową dokumentację do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia podprogowego.
Natomiast po przygotowaniu dokumentów zamówienia klient może za pośrednictwem naszej platformy przeprowadzić postępowanie i wybrać wykonawcę.

Korzyści:
- Ogłoszenie o przetargu, zapytanie ofertowe czy opis potrzeb i wymagań tworzone są interaktywnie krok po kroku – dzięki czemu dokumenty zamówienia zawierają wszystkie wymagane elementy i są przygotowywane w ten sam sposób;
- Użytkownik może projektować niezbędne wykazy (np. wykaz usług, robót budowlanych, czy dostaw) – wybierając w programie odpowiednie elementy, które chce wprowadzić do wykazów lub formularza, bez konieczności samodzielnego tworzenia dokumentu;
- Innowacyjne narzędzie ustalania kryteriów oceny ofert – rozwiązanie umożliwia wprowadzenie niemal każdego kryterium, które ma wymierny charakter (a zatem jest kryterium bezpiecznym);
- Program jest intuicyjny i prosty w obsłudze, co daje komfort oraz bezpieczeństwo w pracy nad treścią ogłoszenia o przetargu, zapytania ofertowego czy opisu potrzeb i wymagań;
- Aktualność norm i przepisów – w programie na bieżąco dodawane są nowe elementy wpływające na jakość przygotowanej dokumentacji;
- Program jest w pełni dostosowany do wymogów elektronizacji;
- Automatyczne wskazanie błędów i braków – program reaguje na pojawiające się w dokumentacji błędy i zapewnia bezpieczeństwo w pracy z zamówieniami.
Wybrane artykuły z bloga dotyczące postępowań regulaminowych
-
Jak przygotować regulamin udzielania zamówień podprogowych?
Co zrobić żeby zamawiający mógł efektywnie udzielać zamówień w granicach prawa? -
Tryby udzielania zamówień podprogowych (o wartości poniżej 130 tys. zł. netto)
Udzielanie zamówień podprogowych może następować poprzez zastosowanie niektórych trybów przewidzianych w p.z.p....