Jak w praktyce wyglądają prace nad Specyfikacją Warunków Zamówienia?

Przewodnik po Asystencie Postępowania
Funkcje programu / Instrukcje dla użytkowników

Specyfikacja Warunków Zamówienia w postępowaniu przetargowym – Jak to działa w Asystencie Postępowania?

Program działa według następującego schematu:

  • z lewej strony ekranu widzimy poszczególne elementy (kroki) Specyfikacji Warunków Zamówienia (program zaznacza elementy, które już zostały przygotowane – na zielono, oraz podkreśla element, nad którym pracujemy w danym momencie)
  • na środku widoczny jest tzw. ekran roboczy, tj. miejsce, w którym wypełniamy poszczególne elementy Specyfikacji Warunków Zamówienia (program podpowiada nam, w jaki sposób wypełnić poszczególne elementy)
  • uzupełniając treść w ekranie roboczym, po prawej stronie mamy podgląd do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (kolor czerwony oznacza, że jesteśmy w trakcie pracy nad danym elementem i nie jest on jeszcze zatwierdzony)
  • po wypełnieniu wszystkich elementów możemy wygenerować przygotowaną przez nas Specyfikację Warunków Zamówienia (ale także inne dokumenty, które pojawiają się w toku postępowania)

 

 


Chcesz mieć pewność, że tworzysz poprawne dokumenty zamówienia (zgodne z nową ustawą o Pzp)?

Skorzystaj z programu do przygotowywania i prowadzenia postępowań za darmo. Dostęp otrzymasz na 30 dni, lub na czas przeprowadzenia jednego postępowania!

Sprawdź też

Komentarze

Dodaj komentarz

Dodając komentarz akceptujesz politykę prywatności
Komentarz zostanie opublikowany po zaakceptowaniu przez administratora.