Ustalenie wartości zamówienia

Przewodnik po Asystencie Postępowania
Funkcje programu / Instrukcje dla użytkowników

Ustalenie wartości zamówienia w prowadzonym postępowaniu – Jak to działa w Asystencie Postępowania?

Zgodnie z art. 36 ust. 1 p.z.p. ustalenia wartości zamówienia dokonuje się nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi, oraz nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane.

Pracując z Asystentem Postępowania, przy przygotowywaniu postępowaniu, program wymusza podanie daty ustalenie wartości zamówienia oraz daty wszczęcia postępowania, dzięki temu może obliczyć, czy ustalenie wartości nastąpiło w prawidłowym terminie.

Po ustaleniu tego terminu, pojawia się następujący komunikat (w zależności od rodzaju zamówienia):

Ustalenie wartości zamówienia nastąpiło nie później niż 3 miesiące od daty wszczęcia postępowania

Ustalenie wartości zamówienia nastąpiło nie później niż 6 miesięcy od daty wszczęcia postępowania”

Sprawdź też

Poznaj narzędzie do prowadzenia postępowań i przygotowywania dokumentów zamówienia. Skorzystaj z darmowego DEMO na 14 dni! Sprawdź