Platforma do prowadzenia postępowań w ramach Asystenta Postępowania

Dla naszych klientów w ramach Asystenta Postępowania udostępniamy również w pełni dostosowaną do wymogów elektronizacji (umożliwia złożenie oferty oraz pełną komunikację wykonawcy z zamawiającym) platformę zakupową.

Jest to inteligentne narzędzie, umożliwiające m.in. elektroniczny obieg dokumentów w ramach zamówień publicznych oraz prowadzenie odpowiedniego cyfrowego archiwum zamówień.

Za pomocą platformy zakupowej działającej w ramach Asystenta Postępowania użytkownik w intuicyjny i bezpieczny sposób może prowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia od momentu publikacji ogłoszenia do wyboru oferty dla postępowań w ramach PZP (powyżej i poniżej progów) oraz postępowań poniżej 130 tys. zł. netto (tzw. „regulaminowych”).

Asystent Postępowania – to narzędzia, które kompleksowo prowadzą przez cały proces postępowania – od jego przygotowania, aż do wyboru wykonawcy zgodnie z wymogami p.z.p. przy zachowaniu pełnej kontroli nad przygotowaniem i przebiegiem postępowania.

Więcej informacji na stronie:

www.postepowania.pl/o-programie

  • Redakcja

    Redakcja

Komentarze

Dodaj komentarz

Dodając komentarz akceptujesz politykę prywatności
Komentarz zostanie opublikowany po zaakceptowaniu przez administratora.

Poznaj narzędzie do prowadzenia postępowań i przygotowywania dokumentów zamówienia. Skorzystaj z darmowego DEMO na 14 dni! Sprawdź

Stacjonarna konferencja dla firm: Międzynarodowe Zamówienia - 14 XI 2023r, Poznań.

"Możliwość pozyskiwania zamówień w ramach organizacji międzynarodowych oraz w związku z bieżącą pomocą Ukrainie"

14 listopada w Poznaniu, udział dla firm bezpłatny!

SPRAWDŹ