Interaktywne narzędzie do przygotowania i prowadzenia postępowań w ramach ustawy Prawo zamówień publicznych

Screen narzędzia do przygotowania i prowadzenia postępowań
Program dostosowany do wymogów elektronizacji - umożliwia elektroniczny obieg dokumentów w ramach amówień publicznych (m.in. złożenie oferty i pełną komunikację wykonawcy z zamawiającym) oraz prowadzenie cyfrowego archiwum zamówień publicznych.
Produkt został stworzony we współpracy z prawnikami z Wielkopolskiej Grupy Prawniczej.
Kto może korzystać z programu?
- Zamawiający (przygotowanie i prowadzenie postępowania)
- Wykonawcy (składanie ofert, komunikacja z Zamawiającym)
Przygotuj kompletną dokumentację zamówienia i prowadź postępowanie w bezpieczny i intuicyjny sposób!
W Asystencie Postępowania proponujemy użytkownikom, jak powinna wyglądać treść tworzonej dokumentacji do zamówień w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, np. specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami (m.in. wykaz osób, wykaz zdolności technicznych lub zawodowych, dokument z ustalenia wartości zamówienia czy wymagane oświadczenia pracowników zamawiającego). To pierwsze tego typu na rynku, tak kompleksowe, rozwiązanie – nasz klient nie dostaje szablonu dokumentu, tylko gotową dokumentację do przeprowadzenia postępowania. Jednocześnie po przygotowaniu dokumentów możliwe jest za pośrednictwem naszej platformy zakupowej przeprowadzić takie postępowanie i wybrać wykonawcę.
Mężczyzna w garniturze przegląda aplikację na tablecie
Korzyści:
- dokumenty postępowania tworzone są interaktywnie krok po kroku – dzięki czemu zawierają wszystkie wymagane elementy i są przygotowywane w ten sam sposób;
- użytkownik może projektować niezbędne wykazy (np. wykaz usług, robót budowlanych, czy dostaw) – wybierając w programie odpowiednie elementy, które chce wprowadzić do wykazów lub formularza, bez konieczności samodzielnego tworzenia dokumentu;
- innowacyjne narzędzie ustalania kryteriów oceny ofert – rozwiązanie umożliwia wprowadzenie niemal każdego kryterium, które ma wymierny charakter (a zatem jest kryterium bezpiecznym);
- program jest intuicyjny i prosty w obsłudze, co daje komfort oraz bezpieczeństwo w pracy nad treścią specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami;
- aktualność norm i przepisów – w programie na bieżąco dodawane są nowe elementy wpływające na jakość przygotowanej dokumentacji;
- program jest w pełni dostosowany do wymogów elektronizacji;
- automatyczne wskazanie błędów i braków – program reaguje na pojawiające się w dokumentacji błędy i zapewnia bezpieczeństwo w pracy z zamówieniami.
Najczęściej zadawane pytania
Program jest tak przygotowany, żeby użytkownik prowadzony był przez wszystkie niezbędne elementy Specyfikacji Warunków Zamówienia. Program podpowiada, w jaki sposób wypełnić Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, na jakie elementy zwrócić uwagę, oblicza niezbędne terminy, czy wskazuje na wysokość wymaganego wadium lub zabezpieczenia należytego wykonywania umowy.
Tak, po wpisaniu w module „Przygotowanie postępowania” wartości zamówienia, program już sam (bez ingerencji użytkownika) prowadzi postępowanie w oparciu o właściwe przepisy (np. dotyczące komisji przetargowej, terminu składania ofert, wymaganych dokumentów).
Tak, po wybraniu przez użytkownika odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu (np. dotyczącego zdolności zawodowej lub technicznej) program automatycznie udostępnia odpowiednie wzory oświadczeń lub wykazów (np. wykaz usług, dostaw lub robót budowlanych), które można załączyć do SWZ.
Tak, program weryfikuje, jakie (w zależności od wartości zamówienia) jest maksymalne dopuszczalne wadium. Jednocześnie program informuje użytkownika, że chce wpisać nieprawidłową wysokość wadium.
Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami PZP wartość zamówienia obejmuje wartość zamówień uzupełniających / dodatkowych dostaw oraz wartość opcji. Asystent Postępowania sumuje automatycznie te wartości, a następnie w ramach tak ustalonej wartości zamówienia weryfikuje, w jakim trybie prowadzone będzie postępowanie (tryb podstawowy albo przetarg nieograniczony).
Tak, program ustala termin składania ofert na podstawie odpowiedzi na pytania zadane przez Asystenta Postępowania. Program, po uzyskaniu odpowiedzi na zadane pytania, precyzyjnie ustala termin składania ofert.
Wybrane artykuły
-
Procedura udzielenia zamówienia In-house
-
Jak ustalać krytwria oceny ofert?
-
Elektronizacja zamówień publicznych, cyfryzacja zamówień publicznych – co to oznacza w praktyce?
-
Jak prawidłowo formułować warunki udziału w postępowaniu (kiedy warunek jest proporcjonalny)