Bezpłatny webinar: Jak dane pozyskane z Asystenta Postępowania wykorzystać w zamówieniach publicznych?

Serdecznie zapraszamy na bezpłatny webinar, który odbędzie się 23 lipca 2025 roku –

Jak dane pozyskane z Asystenta Postępowania wykorzystać w zamówieniach publicznych?

Ustawa Pzp daje cały szereg narzędzi do eliminowania wykonawców nierzetelnych lub takich którzy nie dają rękojmi prawidłowej realizacji zamówienia– ważne jest, żeby wiedzieć, jak je wykorzystać i gdzie szukać informacji.

Już od wielu lat w ramach programu Asystent Postępowania pracujemy nad tym, że uczestnikom rynku zamówień publicznych dostarczać odpowiednich, wartościowych informacji niezbędnych do oceny wykonawców w toku postępowania.

W trakcie webinaru chcielibyśmy Państwu opowiedzieć o tym, jakich informacji o wykonawcach dostarcza Asystent Postępowania i jak konkretnie można je wykorzystać w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

W trakcie webinaru poruszymy następujące zagadnienia:

  • jakich informacji o wykonawcach dostarcza Asystent Postępowania;
  • jakie korzyści daje pogłębiona weryfikacja wykonawców;
  • podstawy prawne wykluczenia wykonawców nierzetelnych;
  • jak pojemne jest pojęcie „naruszenie obowiązków zawodowych”;
  • kiedy wykonawca wprowadza zamawiającego w błąd;
  • czy nadmierne zaangażowanie wykonawcy w realizację różnych przedsięwzięć może być podstawą do wykluczenia z postępowania;
  • czy protokół z kontroli Państwowej Inspekcji Pracy lub Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego może być podstawą do wykluczenia z postępowania;
  • czy nieprawidłowości w zakresie realizacji projektów unijnych mogą stanowić podstawę do wykluczenia.

 


 

O prowadzących:

Paweł Sendrowski

Radca prawny, wspólnik zarządzający w Wielkopolskiej Grupie Prawniczej. Specjalizuje się w zamówieniach publicznych, dyscyplinie finansów publicznych oraz w zakresie prawidłowego wydatkowania środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.
Z ramienia Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego prowadzi kontrolę postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym środków z Unii Europejskiej. Jest autorem komentarza do zasady konkurencyjności oraz do zagadnienia zamówień tego samego rodzaju. W kręgu jego zainteresowań są również zamówienia udzielane przez podmioty działające w ramach Organizacji Narodów Zjednoczonych (w tym zakresie prowadzę m.in. szkolenia dla Ministerstwa Rozwoju i Technologii oraz Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu). Prowadzi również szkolenia dla Wolters Kluwer Polska.
Jest przewodniczącym Rady Rozwoju Obszaru Gospodarczego przy Słubicko – Kostrzyńskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej.
Wraz ze swoim zespołem stworzył portal do obsługi postępowań o udzielenie zamówienia publicznego „Asystent Postępowania”.

 

Nikita Mitar

Doradca ds. produktu „Asystent Postępowania”. Od 2021 roku zajmuje się rozwojem projektu „Asystent Postępowania” (programu informatycznego przeznaczonego do przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych). Jest odpowiedzialny m.in za sprzedaż i pracę z klientami w zakresie korzystania z programu oraz za kontakt z jednostkami budżetowymi w zakresie udostępniania informacji publicznej.

 


 

Informacje praktyczne:

Webinar odbędzie się na platformie Microsoft Teams 23 lipca 2025 (środa), od godziny 11:00 do 12:00.

Link do spotkania uczestnicy otrzymają 3 dni przed szkoleniem oraz przypomnienia 1 dzień i 1 godzinę przed szkoleniem.

 


 

Zapisy:

Na webinar można się zapisać za pomocą formularza kontaktowego

Udział w webinarze jest bezpłatny, zarejestruj się!

*Jeżeli nie wyświetla się Tobie formularz zapisów (powodem może być np blokada obsługi javacript), napisz na biuro@postepowania.pl – podaj adres e-mail, imię i nazwisko!

  • Redakcja

    Redakcja